HOTEL CALIFORNIA

14 september 2013 - Amargosa Valley, Verenigde Staten

Er lijkt geen eind aan te komen,maar daar is dan toch BAKER en kruisen we HGW 15 ( Los Angeles - Las Vegas ) en voor velen de HIGHWAY TO HELL. In Baker staan 3 bomen en onder een daarvan stallen we ons paard voor een piknic.

Via de 127 gaan we op weg naar Death Valley Junction waar het AMARGOSA Opera House aan iets anders doet denken dan Opera. 10 mijl verder, 50 mrt over de grens van NEVADA ligt de LONGSTREET INN & CASINO. We komen binnen in een Gokhal ( waarschijnlijk voor arme sloebers die LAS VEGAS niet konden halen) en het doet me al gauw denken aan SIN CITY van de FLYING. BURRITO BROTHERS.

Na zo,n lange hete reis kan dit voor ons ook ons HOTEL CALIFORNIA , zijn. Eens kijken wat mij te wachten staat en of ik er weer uit kom.EAGLES maakte er een pracht hit over.De kamers zijn groot, de sheets are clean en there is a swimmingpool. Daar wachten we de zonsondergang en de komst van onze afspraak af.

Ja , want " believe it or not" er komen nog meer Liempdse naar dit god vergeten oord.Tegen zeven komen Astrid en Rob Dito vermoeid binnen. Zij hebben er zo,n 700 km opzitten en willen snel aan de borrel. Stom toevallig wisten wij als bestuurden van SPPILL van elkaar dat we beiden ongeveer op de zelfde tijd naar Californië  zouden gaan en dan moet je als Dorpsgenoten elkaar wel even bijpraten.

Terwijl de gokkasten matig werden bezet en een stelletje Z artiesten Karaoke geluiden uitkramen werd het voor ons een genoeglijke MEETING IN THE DESERT.