On the road again

9 juli 2014 - Eagle Nest, New Mexico, Verenigde Staten

De camper ophalen verloopt meer dan prima. Het bakbeesten staat al klaar en binnen het uur zijn alle formaliteiten gedaan en is er uitleg gegeven. Op naar de eerste stop.  DE SUPER,want de koelkast en andere kasten moeten eerst vol. Natuurlijk letten we Hollands op de kleintjes want op de winkelkar staat " save a lot"  Dan op weg naar de dichtst bij zijnde camping want we willen Brazilië- Duitsland zien. Dat wordt een tegenvaller want de camping is vol, het plan wordt gewijzigd en we besluiten eerst een stuk zuidwaarts te rijden zodat we morgen eerder kunnen stoppen voor die veel belangrijkere wedstrijd. De lucht wordt inktzwart en bij Colorado Springs waarschuwt de radio om van de weg af te gaan ivm met noodweer. Dat doen we dus en we vinden snel een goede overnachtingsplek. Deze morgen is de lucht weer helder en we vervolgen onze weg over eindeloos kijkende vlakten. EAGLE NEST ( alleen de naam al) wordt onze tweede stop,maar niet alvorens te vragen of ze een tv hebben met de ESPN sportzender. Ieder kijkt ons raar aan , maar we zitten wel om twee uur in het Oranje voor de buis. Hoe het afgelopen is weet u wel, maar in onze ogen hebben de boys het best gedaan.

Op uitnodiging van de campingfamilie doen we s,avonds mee aan de gezamenlijke maaltijd. Goed bord met vis en een dessert voor 7 dollar , drank zelf meebrengen.

Het wordt fris ,want de donkere wolken komen weer aandrijven en we zitten op zo,n 2400 meter . Het wordt lekker lezen in onze camper en morgen gaan we echt beginnen met onze ontdekkingsreis.