Denver Colorado

8 juli 2014 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Na een goed verlopen , maar lange vlucht zijn we geland in Denver. Het lijkt echter  wel of we op een caribisch eiland zijn geland want de temperatuur zit ver boven de 30 en het is vreselijk benauwd. Dat van huis en haard weg vliegen geeft toch altijd een raar gevoel. Het eten en drinken aan boord van Delta airlines is prima en de service is amerikaans geprogrameerd automatisch te noemen. Als je het personeel  bestudeerd dan straalt er weining plezier ,veel vermoeidheid en plichtmatigheid uit. Via een overstap in Minneapolis vliegen we over de landbouwvlakten van Iowa en Nebraska. Merkwaardig zijn de groote cirkels waar de landbouwgronden in zijn verdeeld ( thuis eens opzoeken waarom). Denver ligt op een troosteloze vlakte aan de rand van de Rockie Mountains, het is niet bepaald een sensationele stad. Toch  wandelen we  ons wakker omdat we snel in het Amerikaans tijdschema willen komen, gaan wat eten ( laten de wijn voor wat het is , want anders staan we op onze kop). Uitgeblust vallen we tegen 10 uur in slaap ( 24 uur wakker is wel welletjes ). Nu na een goed ontbijt zijn we er klaar voor: straks de camper ophalen, boodschappen doen en kijken of we een camping kunnen vinden. Dan kan het avontuur beginnen.