Onze eerste luie dag

21 november 2012 - Agadir, Marokko

Wakker worden met de zee en het strand aan je voeten is voor mij altijd iets bijzonders. Nooit gedacht dat Marokko zo,n mooi stranden had en dat je in AGADIR het minstens net zo aangenaam verblijven is als bijvoorbeeld op de nabijgelegen CANARISCHE EILANDEN.

We gaan maar een heerlijk ontbijten en ook hier weer super vriendelijke mensen en redelijke kost. Na het Marokko van de schoonheid, de eenvoud en het avontuur zitten we nu in geheel andere wat traditionele luxe vakantiesferen . Het hotel is enigins gedateerd maar het is netjes en schoon.

Er staat een stevig windje, dus het strand zit er niet in, er is centraal een prima zwembad en daar vleien we ons neer voor de eerste zonneshot, het eerste boek voor mij en een paar dagen luieren in het verschiet.

In de mooie lobby werk ik s,avonds deze laatste verhalen bij, verder op klinkt een matig bandje maar het is prima zo. Na al wat we gezien hebben afgelopen dagen voelen we ons weer eens meer dan bevoorrechte mensen.