35DB9619-3022-4969-B1B8-5CACCB4D4738

12 augustus 2022 - Toronto Pearson International Airport, Canada

35DB9619-3022-4969-B1B8-5CACCB4D4738

Deze foto werd gemaakt op 12 augustus 2022 in Toronto Pearson International Airport, Canada.

1. Rien Mulders:
    12 augustus 2022
    Met veel plezier juliie belevingen gelezen. Mooi verteld Opa. Zo'n 40jr geleden was ik in dezelfde omgeving en met jullie verhaal had ik het weer helder op mn netvlies. Jullie zijn in een bevoorrechte positie om dit te kunnen doen al zullen de jeugdigen zich dat niet helemaal realiseren. Als ze de verslagen van Opa nog eens nalezen in de toekomst komt dat zeker goed.
  2. Marijke:
    13 augustus 2022
    Geweldig Michael, ik heb iedere dag met plezier je verhaal gelezen. Jullie hebben een fantastische reis gehad had met allerlei belevenissen, waar ieder nog heel lang van zal genieten.
    Wij zijn uit hetzelfde jaar en de meeste nummers waar je in je dagelijkse verhaal mee afsloot kan ik meezingen. Geweldig. Ik zal het dagelijkse verhaal met foto’s en muziek missen . Goede reis en wel thuis.
  3. Michaél:
    15 augustus 2022
    Heel fijn om te horen Mareike. We zien elkaar gauw en als je intussen nog meer verhalen ( uit de oude doos ) wilt lezen kijk dan op Michaél en Marianne reisblog en klik links boven op het pijltje. Groetjes