Met zijn allen

22 juli 2022 - Liempde, Nederland

We zijn klaar voor de start van misschien wel de meest bijzondere reis die we ooit hebben gepland. Met zijn allen ( kinderen en kleinkinderen) naar Oost Canada en Noord Oost Amerika. 3 weken met 3 campers rondtrekken.

Maar !!!!!!   Eerst maar eens bij het startpunt zien te komen in deze barre tijden van Corona en de maatregelen die daardoor nog steeds nodig zijn, de boerenprotesten die plots de weg kunnen blokkeren en  !!!!!!!!!!!!  een hopeloos falend Schiphol.

Reizen is op dit moment een groter avontuur als wellicht in de middeleeuwen.

Maar …… we gaan het toch proberen, we hebben er tenslotte 1 1/2 jaar naar uitgezien. Morgenvroeg om 6 uur gaan we op weg naar Toronto.

Tot dan.

1. Bernadette 😘:
    22 juli 2022
    Hoi vacantie gangers, dit zal zeker n fantastische reis worden, met je kinderen en kleinkinderen!!Een hele fijne tijd voor jullie allen, geniet en veel plezier!! Groetjes Jos & Bernadette 😘😘
  2. Paul & Anne-Marie:
    22 juli 2022
    Hoi allen, het belooft een prachtervaring te worden: wat uniek om dit met de hele familie te kunnen doen: geniet, ontdek, verwonder & bewonder!
  3. Rob:
    22 juli 2022
    Goede reis en houd ons op de hoogte van jullie ervaringen
  4. Wilma van der heijden:
    22 juli 2022
    Lieve familie, wat een mooi vooruitzicht. We zullen jullie zeker volgen. Heel veel plezier
  5. Bernard:
    23 juli 2022
    Wat is er mooier dan samen met de hele eigen familie op vakantie. En dan nog wel zo’n mooie reis in het verschiet. Geniet er met volle teugen van. We blijven jullie volgen.
  6. Anny Van der pasch:
    23 juli 2022
    Geweldig! Geniet van deze mooie bijzondere reis met allemaal mensen die jullie lief hebben.
  7. Jo en Lin:
    23 juli 2022
    Een geweldig vooruitzicht zo met het hele gezin ,geniet ervan!
  8. Rien Mulders:
    23 juli 2022
    Fijne tijd in Noord America, safe travels!!!
  9. Mientje en martien:
    23 juli 2022
    Hele fijne vakantie geniet er van
  10. Maria:
    24 juli 2022
    Hoi familie, geniet van deze bijzondere vakantie met de hele familie. We zijn benieuwd naar jullie verhalen! Groetjes
  11. Lennaert Wesseling:
    24 juli 2022
    Veel plezier met zijn allen!
  12. Jack en Jeanne:
    25 juli 2022
    Geniet van deze bijzondere reis met de hele familie!! Heel veel plezier.
    Groetjes,