terugkijken op West Canada

25 juli 2012 - Liempde, Nederland

We zijn nu al weer een paar dagen thuis en weer redelijk bijgekomen.

Nederland is overspoeld met zon, dus het komt ook hier  wel goed.

We hebben een paar honderd foto,s; maar ontelbare herinneringen om vast te houden.

enkele tips, voor als je ook mocht gaan.

- we kozen bewust voor de West - Oost route. ( via Vancouver island naar de Rockies) Dat was een juiste kijk, want zo reis je van mooi via mooier naar aller mooist.

- neem de tijd om te reizen, de snelheidslimieten zijn beperkt ter bescherming van de dieren en natuur. Je stopt ook veel om telkens het moois te bewonderen.je wordt dus vanzelf rustig.

- als je met de auto rond trekt, koop een koelbox  Je kunt dan wat boodschappen doen en daarmee picknikken of lekker zelf ontbijten.

- lees en plan van te voren, er is zoveel te zien dat je keuzes moet maken. Als je via het reisburo hotels boekt ben je niet veel duurder uit en alles is perfect geregeld d.m.v vouchers.

- Deze reis was in 18 dagen goed te doen ( je bevattingsvermogen houdt ook een keer op ) , alleen WHISTLER en BANFF hadden een paar dagen langer mogen duren.

- neem een goede beurs en veel fotorolletjes mee.